سرخط خبرها

شور و نشاط در سالن‌های ورزشی مشهد | بازدید شهردار و اعضای شورای شهر مشهد از جشنواره "برکت و کرامت" + فیلم

  • کد خبر: ۲۲۱۰۴۵
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
شور و نشاط در سالن‌های ورزشی مشهد | بازدید شهردار و اعضای شورای شهر مشهد از جشنواره
جشنواره ورزشی جام برکت و کرامت مشهد به روز‌های پایانی خودش نزدیک می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، جشنواره ورزشی جام برکت و کرامت مشهد از ابتدای ماه مبارک رمضان به همت معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد در ۱۶ رشته ورزشی برای جامعه ورزشکاران آقا، خانم و توان‌یابان شروع شد. این دوره از مسابقات که با مشارکت فوق‌العاده ۹ هزار نفری ورزشکاران همراه بود، در ۱۸ سالن شهر مشهد از اول ماه رمضان شروع شده است و تا عید فطر ادامه خواهد داشت. به همین مناسبت، محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهد، و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در قالب یک تور شش‌ساعته از روند برگزاری این تورنمنت بازدید کردند و برای دقایقی با ورزشکاران و هواداران هم‌کلام شدند تا در جریان کیفیت برگزاری مسابقات قرار بگیرند.

قلندرشریف: در کنار سرگرم‌کردن جوانان به دنبال استعدادیابی هستیم

محمدرضا قلندرشریف در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: هدف اصلی برگزاری این جشنواره علاوه بر سرگرمی جوانان و پرکردن اوقات فراغتشان در ماه مبارک رمضان، توجه به سلامت جسم و روان آن‌هاست. همچنین در ‏این جشنواره به دنبال آن هستیم تا زمینه‌ای برای انتخاب و کشف استعداد‌های جدید در رشته‌های مختلف ‏ورزشی فراهم شود.

شهردار مشهد همچنین عنوان کرد: شهرداری هر سال در این جشنواره پررنگ‌تر حضور پیدا می‌کند و هر سال هم تنوع رشته‌ها ‏بیشتر می‌شود. شهرداری در این کار سنگ‌تمام می‌گذارد و استقبال هم هر سال مطمئن باشید پُرشورتر ‏خواهد بود. امسال رشته‌های مختلف در سطح شهر پراکنده شده و ۱۸ سالن درگیر این موضوع است. ‏شهرداری صفرتاصدش را انجام می‌دهد و از هیئت‌ها هم در مسائل فنی کمک می‌گیریم؛ اما به‌هرحال ‏شهرداری تمام‌قد پای این موضوع ایستاده است.

موحدیان: اکثر شرکت‌کنندگان زیر ۲۰ سال هستند

حسن موحدیان در حاشیه این بازدید گفت: امسال تنوع رشته‌ها بیشتر است و شور و نشاط خاصی را به قشر جوان که به آن نیاز دارند، داده است. ما باید امکاناتی را فراهم کنیم که این قشر به‌راحتی بتوانند ورزش کنند و نشاط و شادابی به دست ‏بیاورند.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه افزود: آن‌طور‌که در این دوره دیدیم، اکثر شرکت‌کنندگان در مسابقات، جوانان زیر ۲٠ سال هستند و این خیلی ‏خوب است؛ چرا‌که این جوانان در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند و اگر بتوانیم از طریق ورزش، ‏آن‌ها را در مسیر درست زندگی قرار دهیم، کار بسیار بزرگی انجام داده‌ایم.

علوی‌مقدم: به دنبال افزایش شور و نشاط اجتماعی شهروندان هستیم

سید حسین علوی‌مقدم درخصوص کیفیت برگزاری این دوره از جشنواره گفت: یکی از ماموریت‌های مهم کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد و همچنین معاونت ‏سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد افزایش شور و نشاط اجتماعی شهروندان است. ‏بر اساس سیاست‌گذاری که برای این مهم انجام شد، این سومین دوره مسابقات جام برکت و کرامت بود ‏و جشنواره خوبی هم در ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است و همت همه عزیزان ما در شهرداری ‏مشهد بر این بود که بتوانند شور و نشاط اجتماعی را بر‌پایه همین سیاست افزایش دهند.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد در پایان تصریح کرد: در سالن‌‎ها و ظرفیت‌های خوب شهرداری می‌بینیم که شور و نشاط در تماشاگران و ورزشکاران موج ‏می‌زند. امیدواریم در مناسبت‌های مختلف سال ۱۴٠۳ از این ظرفیت برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی ‏هر‌چه‌بیشتر استفاده کنیم. ‏

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->